سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SLK

?

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SLK

ما یک راه حل تضمینی برای مشکلات گیربکس اتوماتیک خودروهای مرسدس بنز (SLK 350 , SLK 200) ارائه میدهیم.  در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان که بزرگترین مرکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد، انواع خدمات تشخیص عیب گیربکس اتوماتیک، تعمیر و نگهداری، تعمیر، قطعات یدکی و فروش قطعات گیربکس خودروهای مرسدس بنز را با درک کیفیت برتر و تیم فنی متخصص به شما ارائه می دهیم.

چگونه متوجه می شوید که آیا به تعویض سیال گیربکس یا فلاش گیربکس نیاز دارید؟

شستشوی انتقال تنها زمانی اساسی است که سیستم شما حاوی خاک یا زباله باشد. اگر سیال فوق‌العاده تاریک باشد یا حاوی رسوبات واگرا باشد، به جای تعویض مایع، از یک شستشوی کامل سیستم دفاع می‌کنیم. اگر می‌خواهید یکی از تکنسین‌های مجرب مرسدس بنز SLK ما را بررسی کند، سرویس گیربکس خود را به صورت آنلاین رزرو کنید یا با گیربکس کار ایرانیان با شماره 09128390325 تماس بگیرید.

فیلتر گیربکس مرسدس بنز SLK

تعویض فیلتر گیربکس مرسدس بنز SLK به اندازه فیلترهای اضافه شده در خودرو مفید نیست. اجزای متعددی در فیلتر انتقال شما وجود دارد، از جمله خود فیلتر، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبر است که آلاینده ها را جذب می کند. مرسدس بنز SLK شما همچنین دارای یک لوله پیکاپ، واشر و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس مرسدس بنز SLK شما باید در هر 30000 یا 50000 مایل تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، شجاعانه راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید. همچنین می توانید برای مشاوره تخصصی با تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید. اگر مایلید که ما خدمات انتقال شما را انجام دهیم، ما معمولاً کوپن‌های خدمات انتقال را به صورت ماهیانه تبلیغ می‌کنیم، از حق بیمه فیلتر گرفته تا خدمات ویژه مایعات.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز SLK?

روغن گیربکس مرسدس بنز SLK

تعویض روغن گیربکس معمولاً نصف قیمت شستشوی گیربکس است زیرا برای انجام آن به مقدار کمی مایع و زمان کمتر نیاز دارد. تعویض روغن گیربکس مرسدس بنز SLK  برای سالم و روان نگه داشتن گیربکس خودروی شما بسیار موثر است. اگر به طور معمول مایعات خود را حداقل هر 30000 مایل یا بیشتر تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید مرسدس بنز SLK شما لغزش گیربکس دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مسافت پیموده شده که در آن گیربکس شما نیاز به تعویض مایع دارد، دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را بررسی کنید. در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، ما ترکیبی از مایعات ویژه گیربکس را ارائه می دهیم . همچنین می توانید سرویس انتقال را به صورت آنلاین نوبت رزرو کنیدو حتی بیشتر ذخیره کنید. اگر برای تحقیق در مورد سطح مایعات، قیمت گذاری، یا انتخاب یک مرکز خدمات به کمک نیاز دارید، با ما با شماره 09128390325 تماس بگیرید و یکی از مشاوران خدمات ما با کمال میل کمک خواهد کرد.

تعویض گیربکس مرسدس بنز SLK

گیربکس خودرو بسیار پیچیده است. انتخاب مجدد یا جایگزینی یک انتقال نفوذی می تواند فوق العاده سخت باشد. اغلب، عامل انتخاب، تعیین این است که کدام مؤلفه‌ها نفوذی یا خراب هستند. در طی بازسازی،تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، گیربکس مرسدس بنز SLK شما را به طور کامل جدا می کند و تک تک قطعات را تمیز و عیب یابی می کند. این امر مستلزم دانش گسترده نه در مورد اجزای گیربکس، بلکه هزینه تعمیر در مقابل تعویض است. همچنین مستلزم دانستن این است که کدام قطعات سازگار هستند. تکنسین های کارشناسی ارشد مرسدس بنز ما در گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را سریع و موثر انجام دهند.

?